Alla inlägg den 3 februari 2024

Av anonym anonym - Lördag 3 feb 23:45

Sov gott vakande av att jag smällde till gubben i morse så undrar vad jag hade drömt i natt i så fall.
Strålande väder i dag och ganska varmt ute.
Minis ville bara ha jackan över sig medan man själv var tveksam också .
Men fick samtal av min syster som undra om jag kunde baka en tårta till i morgon som jag sa ja till med tanke på att systersonen fyller år.
Som har vart hos oss i går och i dag.
Men var trevligt i allafall med tanke på att han inte är 100 % må bra.
Men bättre om man säger så.
Så vi blev bjudna dit i morgon med present och tårta.
Man gick göra lite fulingar och säga att jag bakade till en granne ut i fall där om han skulle fråga.
Köpte en present till honom också gjorde jag.
Rensar tankarna rätt mycket av sig så precis som jag dagbok .
Så har hållit på och bakat resten av dagen var ett nytt recept lägger ut lite bilder på tårtan medan man bygger i hop den och när den är klar.
Har saknat både mln syster och systerson även om det har vart ett hopplös sits mycket att bygga upp men får ta sin tid så är det.

Tog och tvättade håret orkade inte raka mig i dag under armar men nästa gång kommer jag.
Kollade på lite smink förvaringar men bestämt mig att kolla på normal och planen är då att mitt projekt i Finland både på normal och tokmanni .
Men vill ha för pads och såna saker också.

Typ såna här modeller har jag tänkt mig att köpa.

Så är det på min youtube kanal nu. Får se hur februari månad blir.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards