Alla inlägg den 12 februari 2024

Av anonym anonym - Måndag 12 feb 23:10

Sov gott minis också var vaken .
Lite orolig för minis att han är på väg att bli dålig.
I dag så blev det att äta frukosten efter att lämna minis som var väldigt duktig av sig angående att få på sig kläderna.
Och ytter kläderna till och med .
Det började små snöa när vi gick ökade lite när jag kom hem njuta av en kopp kaffe också och äta frukost planera min sminkning också .
Efter detta så då blev det att ta åka ut till värta hamnen och för att boka båt biljetter också Tills vi åker .
Tänkte göra det under sonens sportlov som sagt.
Men hade inte fått in pengarna ännu innan eller.
Men fick njuta av att se Silja serenade i allafall.
Kom hem runt två tiden också och tog en lunch som sagt.
Sen halv tre kom större sonen hem och jag frågade om han ville komma med på en kryssning till Helsingfors.
Som han absolut ville så då ska jag boka det eller gubben som har jobbet precis brevid Värtan sitt jobb.
På kvällen började det snöa ganska ordentligt också till och med.
Och börja nu planera in ett datum för att börja gå på gymmet och verkligen nu starta detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards