Alla inlägg den 27 februari 2024

Av anonym anonym - Tisdag 27 feb 23:28

Sov så där i natt , minis fick problem pang på trodde det allt var en rökare men visa sig vara. Nr 2 .
En jobbig natt som slutade med att minis låg från min knän ner åt stackaren.
Och sen där på morgon kvisten lagt sig raklång vid mina fötter var detta.
Så var en helsike till natt och enligt mig i allafall.
Var grå mulet när vi kom upp men minins och större sonen tävlade om vem som skulle få på sig kläderna elller ytter kläderna och nu så hann båda få på sig nästan samtidigt .
Efter så blev det lugnt också la i tvätt i maskinen .
Läste nyheter etc etc.
Lagade lunch till större sonen och hämtade hem minis också.
Så lagade jag Blomkål med senapssås och potatis glömde salladen närmare tyvärr minis åt lite potatis mos också av det som min större son lämnade .

Handla dessa i dag men det frusna glassen som blev den goda.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards