Alla inlägg den 4 februari 2024

Av anonym anonym - Söndag 4 feb 22:30

Sov gott och minis sov gott i natt vakande tidigare än vanligt också till och med.
I dag så fyller systersonen år och vi hade blivit bjudna dit på fika.
Jag lider verkligen med honom om vad som har hänt.
Jag byggde ihop tårtan i dag och eftersom det inte var så mycket eller så.
Minis på gott humör sprang omkring och lekte också.
Ville hålla mig i sällskap också till och med.
Men det var en trevlig dag också som sagt.
Och fikan var trevlig.
Tänkte prata med större sonen i morgon angående om e. Kryssning med Silja serenade också vid den 15.2 också.
Visade bilderna för svägerskan och plus att jag fick frågan om jag säljer tårtor också och som är ju min dröm att göra också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards