Alla inlägg den 18 februari 2024

Av anonym anonym - Söndag 18 feb 23:30

Dagen började att minis vill komma upp så måste börja ändra sängen snart.
Hade sovir gott vakande av att gubben väckte mig och sen kom sonen och Skulle ha sitt gosedjur.
Åt frukost städade tog bort vagnarna också.
Eftersom vi skulle ha bekanta hit i från min stora sons kull på förskolan och enda kontakt med.
Så umgåtts med dom här i dag och full rulle också.
Men var trevlig i allafall och roligt tyckte jag.
Vi fick tips om mello parodi höll på att skratta så tårarna rann nästa.
Helt ärligt så rekommenderar detta finns på youtube också.

Dagens middag torslk med senaps sås och purjolök med potatis.

Ger receptet i morgon

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards