Alla inlägg den 28 februari 2024

Av anonym anonym - Onsdag 28 feb 23:02

I dag blev det en tur till Kungsan och titta på sonen åka skridskor.
Så vi åkte vid centralen och gick resten av vägen .
Trollet inte inte åka så mycket men en liten stund i allafall.
Det var en gubbe som fråga mig om jag åkte skridskor men sa att det var längesen nu.
Sen trodde trollet gick i 3.an pga av att han var så lång är lång precis som mitt andra troll.
Så åt vi lunch på Ikea som jag blev bjuden på av mamma eftersom det visade sig att jag hade namnsta i dag. I dag.
Men sen hemma lungt tog min kopp kaffe Och sen hämta minis insåg att jag måste köpa en ny prime blir nog 2 kanske så att man bunkrar som lite annat.
Grannen vinkade i fönstret och tyckte jag var snyggt sminkad em riktigt ära för mig var detta.
Sen kollade jag på stativ till mobilen eftersom jag gör videor på riktig och vill ha sakerna bra.
Och sen i dag gissar jag på att jag skriver slut min dag som jag började med i september tror jag att det allt var.
Använder såna här tjocka böcker på runt 100 -200 blad och vilket gör att jag inte behöver köpa nya varje månad och köper 2 stycken varje gång så det är skönt men bara från Office.

Dagens lunch

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards