Alla inlägg den 10 februari 2024

Av anonym anonym - Lördag 10 feb 00:00

Hade ett anfall i morse och sen åt vi frukost och tog det lungt.
Min syster ringde och undra varför jag inte kom i går så hon fick veta på varför också till och med.
Men vi bestämde att vi skulle och hälsa på henne.
Den större ville inte alls följa med i dag och det respekterarade jag också.
Gjorde oss i ordning rumt 10 tiden var klara rumt 10:30 ungefär.
Kom ut från trappen så då mötte vi en av föräldrarna till en på förskolan i sällskap med polis och sambon pratade med en annan polis.
Och sen vi tunnelbanan så då blev det nån annan som em kvinnlig polis stog och pratade med när vi for till syrran.
Det blev. En trevlig fika dit och minis halv trött.
Systersonen var inte hemma närmare på var och jobbade gjorde han .
Så hemma var han inte så länge vi var där i allafall. Men

Testa nutella semlan helt ok.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards