Alla inlägg den 8 februari 2024

Av anonym anonym - Torsdag 8 feb 23:10

Min dag blev så här att ha världens krångligaste som till föris en och halv timme tog det för oss att komma dit och höll på att skämmas ögonen ur mig pga av detta.
Men till slut så kom han i väg i allafall .
Men ville bara sjunka under jorden när man var hemma igen, fick ha gubben till hjälp och mamma också och jag bröt i hop.
Tänkte får väl ta honom under armen och gå se va lillen tyclte om kylan men lärde sig att gå inte och ha på sig overallen.
Så gick det bra sen trots det blev kvart i tio vi var där.
Min puls kändes på högsta nivå helt ärligt men till slut så var det nere igen och börja känna att kroppen var lugnare .
Drack nästan andra koppen kaffe sminkade mig i dag gick det snabbare än vanligt kom i väg till normal också köpte en ansikts mask för torr hud.
Vill verkligen hitta nu som passar min hy hade 2 år sen en hemsk blämmor i ansiktet och världen eksem som har flyttat till halsen nu.
Så kolla mycket på ansikts produkter .
Använder veganskt smink hårschampo både för färgat hår och känsligt hår .
Sen köpte jag en läpp scrub ska testa i morgon är den bra så då kommer jag fortsätta precis som med natt läppmasken.
För att få håret att må bra också har färgat håret sen 90 talet bara lock/platt tång som jag inte användt typ1-2 gånger om året.
Sen till Ica maxi hittade trosor som passade perfekt under mens perioden.
Hade lite huvudvärk också misstänker pga mensen o magknip.
Super sköna tänkte köpa ett par till och sen ett par byxor också precis såna som jag längta efter också och när man ska på gymmet på söndag.

Ur jobbigt det här och när man inte vet när det kommer eftersom det är bara under vintern och inte sommar eller när man åker till varmare länder som det kommer.

3.e nya påslakanet men inget jul motiv men är det andra varianter som jag i allafall 1-2 så är jag nöjd.
Och sen till lillen också nått nytt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards