Alla inlägg den 6 november 2014

Av anonym anonym - 6 november 2014 23:42

God kväll vänner!

 

Ska försöka fatta mig kort nu ,men är verkligen så glad att bytte Mvc upp till fridhemsplan.

Här är punkterna.

1. vill åka 35 minuter till skärholmen och 35 min hem.

2. har 10 minuters gång av stånd.

3.tog bort våldtäktsmannens morsa från fb och tar ingen kontakt föräns lilleman är född.

Och det känns så mycket  bättre också för den delen med dessa 10 minuter gångavstånd.

 

Den här varit mycket trevlig, och märkte att hon verkligen brydde sig om dom som hon tar hand om också så klart .än vad hon i skärholmen gjorde så ångrar verkligen inte alls att jag flyttade hit.

Jag ställde många frågor till henne som jag kände att jag behövde få reda på också angående träning och det lugnade ner mig helt och hållet,för hon berättade för mig också att jag kan träna utan problem men så mycket som jag orkar så klart och det kändes bra och blev glad och sen att jag som förstog det kommer från en hälso coach också som jag kände mig direkt motiverad av och nu kommer ta itu med den svackan som jag har kommit in i också för den delen, både för mig och lilleman så klart så han inte får sockersjukan skulle vara hemskt.

Så det ska jag nu ta i itu med också så att jag kommer på fötter igen också plus fick brosher om detta med olika kurser  det är ju än ungefär 76 dagar kvar till förlossning, så känner att jag måste göra något.

Innan jag gick upp till min nya mottagning så var jag in på min gravid app, där dom hade video snuttar om just förlossning och om smärtlindring före förlossning och efter förlossningen plus fick en ny bok om att vänta sitt första barn också.

Och ska kolla vidare också nu på detta också på nätet och dom sidor som hon också rekomederade mig också vill inte skriva här så man inte tror det är reklam.

Och sen i dag kollade också på min gravid app och inte andra gravid appen som jag har och då såg det ut så här och som jag inte hade nån aning om alls.

Med dagar och hur många dagar och månader mm.

Eller närmare på statistiken som den heter.

 

Nu har jag passerat 100.4%  (281, av 280)

Inom gradivitet är

 

Jag är nu i gradivitets vecka 41.

40 dagar + 0 veckor har gått

Kalendermånad 9

Jag är i gradivitetsmånad 10

Jag är i trimester 3

Jag har gått över 1 dagar.

 

Och sen klickade på informationen om detta  om den medecinska och folkliga informationen om detta.

Trodde inte ens att det fanns något sånt här över huvudtaget så till er som är gravid och har iphone/android tele så rekomederar jag varmt att ladda ner.

Visst den andra appen jag har är lite annorlunda men nöjd med den också .

 

Dagens väder har varit snö i stort sätt hela dagen eller snöblandat regn men snart är vintern här ofattbart.

Plockat bort dom vinter kläder som inte har passa mig nu och tagit bort dom som börja bli kallt att ha på sig.

Dunvästar som inte passar just nu eller.

Varför förstöra dom bättre och ha på sig när lilleman har kommit ut också.

 

Men det här med mycket ska jag ta itu med nu även om det blir på sats st eriksbron men hellre det än ingenting alls,hade ju bara tänkt att vänta tills dom värsta veckorna var alltså från vecka 9-15 om jag minns rätt och sen fortsätta.

Och på kvällen så kom min syster över hit en sväng också.

Skriver mer om detta i morgon  med mvc.n har mycket och ta in nu och känner att jag ska sova.

Kram och god natt är tillbaka i morgon.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards