Alla inlägg den 18 november 2014

Av anonym anonym - 18 november 2014 23:09

God kväll!

 

Ska i dag försöka skriva ett kortare inlägg har en liten som tycker att jag ska snart gå och lägga mig så att han kan få sin vaggvisa så klart,än att bara får höra salsa om dagarn eller tränings musik här hemma förutom när man är ute och går.

har haft en riktig bra dag i dag och känner det både kropp och själv också och har nu fundera lite på kursen som  min Bm frågade mig om i går och kände att jag ville ha en sån här efter vårnadkurs känner att det är det som jag kommer att behöva och att det är mest det som jag också oroar mig och det är dessa punkter.

 

1. Hur man ska hantera saker

2. Kryssningar 1-2 gånger tror jag kommer bli bra.

3.hur pojkvännen kommer att tackla det hela också.

Så det är dom punkter som jag mest är oroad över även om jag har barnets gudmor också, som gjorde mitt smått ledsen när jag hade berätta om krampen i benet och att jag hade fått börja med magnesium från och med i dag.

Vill testa mig fram av vad det kan vara utan att höra negativa saker som sårade mig eftersom hon kritiserade mig pt samtidigt.

Eftersom han har blivit viktig för mig och inom träningen den pt.n,en som inte har detta själv har svårt och förstå så är det ju.

Bättre då att gå på sina egna instinkter med att prova sig råd efter Bm så klart än att bli sårad och ledsen.

Som jag blev är ju också riktigt känslig fas också.

Men skönt i dag att mammsen hade kommit från sin resa till New York som hade visst verkligen varit lyckad och berätta allt vad dom hade haft sig.

Så berättade om att syrran hade snuva mig på 100 kr och fattar inte hur det hade gått till och sen på kvällen  2 dagar senare så låna 100 kr av pappsen och sen mjölka mig på dom mat pengar som jag behövde och innan dess på min besparing som jag kommer senare behöva att sjunka så låg med att mjölka sin egna syster och snuva sin syster på pengar är också att sjunka så lågt.

Jag skulle aldrig i mitt liv kunna göra något sånt visst låna har man men då har jag gett veckan där på och det är med att vara pålitlig än att snuva/blåneka.

Mammsen tyckte att det var riktigt hemskt och frågade mig varför jag inte sa nej som jag gjorde hela tiden så började hon spela teater.  

Så mammsen sa att hon alltid brukar låsa in saker där hon har pengar  för att syrran inte ska sno av henne och rekomedera mig att göra det också,som jag kommer att göra bara hon säger till när syrran kommer o klocktid.

För jag var så ledsen nästa och stort sätt hela dagen med att jag hade blivit lurad + snuvad på pengar också.

Och så berättade mammsen att syrran har någon sjukdom och varför hon gör så här som sagt.

Själv tror jag att hon gör det här med flit tyvärr.

Plus när hon vet att man är gravid också ,och blir ensamstående mamma också som hon också är.

Så borde hon förstå.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards