Alla inlägg den 25 november 2014

Av anonym anonym - 25 november 2014 23:58

Hej och god kväll!

Hoppas att jag får allt skrivet på ett någolunda kort sätt om man säger så då.

Vakande halv elva i dag men har nog med min förkylning och göra som jag har .

Har varit ganska trött nu i 2 morgnar på rad,men i morgon blir det som vanligt ska till ultraljud då för att se hur lilleman har tagit det här med medecinerna jag tar och vad han väger och nått till.

Pratade med lillemans gudmor i dag också som suttit och tittat på blocket ingen sida som jag nånsin tyckt om efter att jag har blivit blåst där 2 gånger plus en vännina till mig,så det ända jag har gjort där tidigare är då att kolla/jämfört priser med butik så att man har haft en någolunda koll på allt.

Men aldrig frågat på någon annons på blocket på just på grund av detta som man varit med om.

Har annars kollat på barnvagnar så man får se vilken av dom som det blir  ville ha ett alternativ i fall om den andra inte finns kvar så att man slipper jaga och kan åka till det andra stället med uppgjord tid så klart.

Den ena är mörkblå i alla fall och sen andra en jätte vacker turkos färg som jag verkligen tyckte om är ju en av mina favorit färger också så klart tycker mycket ljusblått och ljusrosa också.

Så har i stort sätt änga min dag åt detta och den vagn modell som jag vill ha som dessa 2 år också så bara hålla tummarna på att den turkosa finns kvar men vågar bara på 50-50 så det inte blir någon besvikelse .

Mammsen åkte till sommarvillan i dag för att visa vad grunde till mitt hus ska stå och sen berätta hur jag vill ha det gjorde samma sak där med alternativ på en vis färg på tapeten eller panel som alternativ.

Men detta är vad jag har änga åt min dag för också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards