Alla inlägg den 14 november 2014

Av anonym anonym - 14 november 2014 23:02

Halloj och god kväll!

Vakande i dag runt halv nio rycket och kändes preci som en lagom tid också blir väl att man sen får sova lite längre igen när mammsen kommer hem antar jag men just nu måste faktiskt säga att jag saknar henne men ändå skoj att se blir där i från och verkar ha kul och det är jag verkligen glad över också att hon också så det här gjorde hon verkligen rätt i att göra det bra att hon gjorde något nått sånt här.

Hade jag inte haft min ep så skulle jag också göra något sånt här det vet jag och själv klart ta med mig mitt   så klart.

Pappsen gick till sin gramma  och läste ett par timmar och jag tog en lungt en stund också  gjorde klart den näst sista lappen på vinter filten bara nån färg till som fattas nu och tror det får sen är klart och så blir det välja tygen som jag har tvätta,men får vänta tills min kära mamms kommer hem med att tvätta det andra eftersom det är annat material och allt stog på finska också eftersom hon har köpt den av hustomten som hon har i finland.

 

Och 2 mysko nr ringde mig i dag också som jag inte vågade/ville svara på blir lätt misstänksam också när det är nya nr som man inte känner igen och min första tanke var då att det var våldtäktsmannen som hade hitta mitt nya nr undrar om man kan ändra det till skyddat,för ett tag fram över för att känna sig helt trygg  som sagt.

 

och runt kl 13.00 tog jag min promenad och kände att jag hade  energi för åtminnstonde runt en timme att gå åtminnstonde även om det duggade så placerade jag mina hörlurar på nått vis runt halsen och under jackan för dom inte skulle bli förstörda och sen ha mobilen i i skydd hela tiden också så den inte blev fuktig rätt nya hörlurar och som jag är nöjd med vill inte förstöra dom jag har på gymmet precis.

Sen när man kan börja gå på gymmet och försöka dela upp livet med min lilleman och mitt    och mig själv angående egen tid med närmare ord när jag nämner mitt hjärta som sagt och plus att jag vill att han ska lära känna lilleman också så klart det är viktigt även om det var våldtagen som man blev.

 

I dag hoppas jag att alla bilder som jag tog kommer med så J*v*la dåligt med bara att vissa bilder har man inte kunna ladda upp fast det har varit natur är verkligen besviken över det.

Men lyckades denna i från dagens promenad från stora ronden i alla fall som tur det.

 

       

Fågel möte 1           bild 2                     bild 3                 bild 4                   bild 5

 

Så såg det ut halv vägs på promenaden i alla fall, och fortfarande kram i benet också men inte lika hemskt i allafall om man säger så.

Och här är bild som jag i dag tog på långholmen (tror det är det i alla fall)

 

 

Så blev den kul att ta bilder på sina promenader då och då också  för att visa var man befinner sig.

Käkade lunch när jag kom hem var ganska vrålhungrig och la mig på sängen en stund för att vila och plus att vila benet också med värken i som inte förstår hur den har gått till också.

Vet bara att den kan komma när jag stressar till gymmet som sagt men till hör väl gradiviteten.

 

Kollade på film senare också som blev Wallander sorgfågel antar att det är den sista filmen när han fick alzemier i slutet eller om det var i näst sista filmen tror inte jag har sett det ännu.

Sen kollat mailen har jag också min andra mail och har fått svar av snuten också som dom tackar för mina uppgifter om hur det hela gick till med hur man lärde känna våldtäktsmannen och hur allting gick till .

Men ska till lägga en sak som kan vara bra och veta för den delen att han är bra på ljuga det tog ju mig 4 månader innan jag fick veta om den ärftliga sjukdommen huntingston som är fruktansvärd.

och sen att våldtäktsmannen själv inte var ärlig om sig sin dagliga sysselsättning .

Jag är en rak och ärlig tjej skulle aldrig ljuga om en sån sak som han gjorde eller familjen.

Har inget dåligt samvete äns att jag har anmält honom eller närmare tvärtom helt ärligt, en oplanerad gradivitet från min sida och inte hans.

Men visst är glad över lilleman ändå och ser fram mot detta också nu men som ensamstående mamma visst blir tufft men hellre det än någon oärlig pappa som min systerson har tyvärr så vill jag inte att min råka ut för likande som sagt.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards