Alla inlägg den 9 november 2014

Av anonym anonym - 9 november 2014 23:30

hej och God kväll!

Hade en aning svårt och somna i natt vet ej varför men men det är sånt som händer har nog mycket med och göra med ep anfallet mellan natten fredag till lördag gissar att det är.

Men väcktes vid 10.07 i alla fall ,måste säga en ända sak som är det negativa med att vara gravid det är att man blir extra trött ,mina planer i dag eller bland annat en av dom  att hämta en av mina sopsäckar  med tyg som jag sen kan sy fast  på filtarna och som passar så klart.

Är ju inte klar med vinter filten om den nu kommer att  behövas så klart hellre vara på den säkra sidan än den osäkra sidan.

Men glömde helt bort att ta upp den sopsäcken blir att göra i morgon i stället.

Men det blev promenad i alla fall och var totalt svettig när man man kom hem så blir nog att skölja av kroppen i morgon så våt som min tröja var minns jag inte när den var så svettig.

Och här är mina resultat från promenaden,kommer sen försöka starta en ny kategori med hur mycket man har gått och rört på sig och aktivitet också så klart.

Eftersom det sen senare kommer vara en mammablogg med inte bara om min son vid varje rad som det är just nu ändå min gradivitet som det mest ju nu handlar om.

 

Men resultatet blev så här  i alla fall.

 

Duration : 02:04:59

Distans 10.41 km

Avg Pace 12.00 Km

Avg speed 5.0 km/h

Max speed  16.7 km/h

Energi 487 kalorier.

Det är vad dagens resultat,måste nog säga att jag har nu gått 2 gånger runt 10 km sen gradiviteten och att jag har haft ork till detta också så klart.

Men lyssnade på kroppen och tog en liten time out när jag kände det behövdes även om det inte var så mycket till time outer precis.

Men ändå nöjd med denna  ,visst när det blir mycket promenader med lilleman så då kommer det ju bli mycket och säker mycket kalorier samtidigt också så klart.

Saknar mitt    mycket som inte mår bra men skulle höra av sig när det är bättre med honom

känns ganska ensammt utan vill ha hans ömhet snart och bara få armen omkring mig.

Men hoppas snart i allafall.

Ska få honom på mer positiva tankar och om lilleman så klart för det är ju ett måste också.

Kollat på hockey i dag också Finland-Sverige tyvärr somnade jag blev  ganska utdraget ett tag också så klart kanske därför som det blev så nu ska jag sova känner jag så att man orkar i morgon  det är mycket att tänka på också så klart vill ju också h min årets sista helsingfors kryssning också och gärna med julmarknanden också aldrig varit på den marknaden precis så det skulle vara trevligt.

Hej då och god natt

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards