Alla inlägg den 17 november 2014

Av anonym anonym - 17 november 2014 23:47

God kväll mina vänner!

 

Till barn morskan i dag 11.15 och min papps kom med nyfiken på vem jag hade och träffade nu var  3.e vecka nu men lika bra det så fick hon mera information också om hur läget är här hemma som sagt.

Allting gick bra och man hann i tid också var lite orolig att man inte skulle men det gjorde man hatar att var försenad till saker.

Bebisen mådde bra och allting så bra ut också så det var ju bra det även om han var lite blyg i dag och när hon skulle känna på mig mage och så fick en hon spark så att hon sa god morgon till honom och fick mig och skratta lite också så klart.

Skickade upp pappsen så att vi fick prata i fred också om olika saker och speciellt om aset till barnets pappa

och om jag hade anmält detta också som jag hade sa jag anser är man 28 så är man ännu inte mogen för att bli förälder och alltid tyckt och alltid bäst och vänta till man är 30.

Så jag gav till låtselse att skriva in detta i journalen också ,så sa jag också att jag mailar om jag kommer på något mera så bestämmde mig och ta en funderare tills i kväll om detta.

Sen om mamma grupper och det vill jag gärna gå på så träffar man ju nya vänner också så klart alla känner bor ju i finland.

och sen angående kurser före och efter förlossning, så har jag nog bestämt mig för att ta en sån här efter

känner att det är det som jag kommer att behöva och kan sätta det som en ny kategori också  så klart.

Blir ju nu en fortsättning på det är livet.

Och sen skickade jag ett sms i dag till mig    som jag redan bestämde mig för i går också att

berätta hur det är att vara gravid och som kommer bli ensamstående  att man måste tänka allting själv och planera och hur man mår ena stunden glad andra grining mm.

Och hur jag känner mig också så klart både inom bord och utombords och hur åtsidosatt jag eller känner mig också ,och hur jag egentligen mår av hela våldtäkts  händelsen också  med tanke på hur han säger hela tiden som sagt så fort man öppnar munnen.

Den ända som jag verkligen känner att jag blir stöttad av är min vännina som blir gudmor till den lilla med tips och råd och såna saker, men varken av älsklingen eller nån familje medlem förutom mammsen så klart.

Vill att han ska förstå hur tungt det känns för mig och hela situationen för mig.

Han får ju som sagt räkna med den här lillen också eftersom han har mig gilla läget som sagt för det måste han och man får väl göra upp någon plan också med honom.

Är nog smått besviken på honom helt ärligt  när man känner sig åtsidosatt.

Och sen låta tjej kompisar kalla honom för gulliga saker det är nog ganska patetiskt ,medan man själv säger kan sluta kalla mig för det sånt kan man säga till den man är intresserad av eftersom det kan såra den andra.

som sagt.

 

Har annars varit och handlat mat i dag blev en egen på hittad wok med grönsaker nudlar och kyckling kanske lite för kryddlöst men ändå helt okey i alla fall.

Plus nytt hår schampoo också så att man kan tvätta håret i morgon nån ny variant i gliss serien.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards