Direktlänk till inlägg 14 november 2017

Till gymmet & snöade lite på eftermiddagen!

Av anonym anonym - 14 november 2017 22:00

väcktes av mitt ❤️ I morse jag vaknade av att jag hade lite ont i halsen tyvärr och hostade lite.

hade träningsvärk i rumpan och höll på att bli galen ett tag på natten också.

åt frukost mitt ❤️ Var redan på klädd också men vi kom i väg kvart i nio men sen hade inte ett dugg bråttom skulle kolla på bilar och på lastbilar så man fick då och då säga att nu jag så får du hämta mig vid 15:00 sen så då fick mitt ❤️ Bråttom också och skynda sig.

mammsen skulle i väg till tandläkaren och jag bestämde mig för att gå till gymmet och köra nån timme.

så blev där runt nästan två timmar till och med hade lite prat med pt. N som jag hade om surgubben och hur det gick  inom den punkten och hon tyckte att det var lika ruttet att  dom inte inte alls hade hört av sig på över förmyndar nämnden absurt för min del precis som hon också tyckte.

men blev crosstrainer i dag en hel timme och en halv timme löpband med att bara promenera då i snabb takt.

när jag kom upp från gymmet hade det blivit grått  utom ordentligt och hemma på gatan såg det ut som det hade snöa som det visst inte hade gjort men som det började senare när jag hämta mitt ❤️ Och på kvällen regna eller små dugga På kvällen.

lite bumbibjörnarn millesöl nya favo

G

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards