Alla inlägg under december 2018

Av anonym anonym - 26 december 2018 21:12

         

Av anonym anonym - 26 december 2018 21:10


 
 

Av anonym anonym - 26 december 2018 21:01

vaknade rätt tidigt i dag men vi skulle i dag ut till moro parque också så klart.

men allting gick bra också skaffade biljetterna utan för ingången mm.

mötte upp kompisen som höll på att gå helt fel också så klart.

Av anonym anonym - 25 december 2018 20:56

hade i natt ett anfall så vakande med huvudvärk och trötthet också var det också föe den delen.

vakande av mammsen och lillemans tjafs om det ena till det andra också.

så kom ut och satte mig i fåtöljen och höll på att somna till ett par gånger också till och med.

men slutade med att jag gick och la mig och försökte somna om också.

men annars har mitt❤️ Vart helt vild i dag inte gått att göra något alls men det har med att min kompis i dag också från sthlm också, tror att det var mest detta.

så har bara tagit en lång promenad med mammsen och mitt lilla ❤️ .

men fartfylld dag i dag från hans sida har det allt.

oxt sen runt 13:45 anlände som jag då gick och sa hej till medan mammsen och lilleman var på stranden under tiden också.

så var och käkade en halv pizza som vi delade på 4 Chelsea som den heter här och 3 ostar hemma.

sen handla frukost till honom och seB hälsade oss en liten stund också .

och satt o prata lite om loro parque i morgon och bestämde oss för att gå i morgon.

 

 

Av anonym anonym - 24 december 2018 22:12

       


Av anonym anonym - 24 december 2018 22:10

Ska börja säga God JUL!  

 

 

 

mitt lilla ❤️ Väckte mig runt 07:00 kände mig som ett lik måste jag säga att jag gjorde.

mammsen hade dock inte sovit nått nästan och mitt lilla ❤️ Hade sovit oroligt.

bara jag som hade sovit så där någorlunda också så klart men var väl något som gjorde att jag också blev påverkad då.

men morgonen var kylig ända till förmiddagen var den.

mitt lilla ❤️ Fick min julklapp som var en krokodil och när han öppnade julklappen så blev han arg och kallade den Frida och inte krokodil och slog mig men efter en stund efter ha kolla mer nogrannt på den så förstog han att det var krokodil så blev han glad igen och krama om mig.

sen kom mammsen upp också och började att det finns ett paket kvar som fanns men då skulle han ha ätit upp frukosten först som han också gjorde så fick han det sista paketet som blev en riktigt fram gång också men behövdes batterier så blev att införskaffa det också .

som vi sen gjorse också.

men sen hem en stund åt lunch och tagit lungt.

gick ut i parken vid hiper dino som blev ett helvete helt ärligt också  han lekte i parken en stund men sen blev det att han sprang rakt in i butiken så att man nästan fick släppa vagnen för att rusa efter honom som sprang rakt in i en personal som hejda honom så var bara att droppa ner ❤️ Vagnen och sätta fast honom så han inte skulle fortsätta och fick sen också som muta en liten bit choklad bit.

sen samma sak när vi gick ner stranden så började han igen .

och sen hållit på så här hela kvällen också .

plus att han vet att min kompis kommer i morgon också.

men middagen med grannarna var trevlig i allafall om man säger så tyvärr blev man väldigt proppmätt 

för rätt mat efterrätt så att jag blev dålig i magen av tyvärr 👎.

Plus åt för mycket också gjorde så blir att röra på sig i morgon i stället och bara äta typ nån sallad eller något lätt för min mage mår inte bra just nu tyvärr.

 

 

Av anonym anonym - 23 december 2018 21:29

dagen började i dag med att mitt lilla ❤️ Ville ha upp mig både mig och mammsen samtidigt så det var bara att gå upp och så frågade mammsen angående om mitt lilla ❤️ Julklapp men sa till henne att den hade hon hade tagit hand om som jag visste att hon hade gjort medan hon sa till mig att det var jag som gjorde detta.

så vi bestämde i dag att dom skulle gå till stranden sväng medan jag skulle gå och handla apan eller närmare gorillan som mammsen trodde att jag hade slarva bort.

och sen att man skulle mötas upp sen när det var klart också .

men dom gick till stranden och jag var på väg ut klä på mig mm letade fram ett par byxor som jag tänkte ha och då hittade gorillan så paketerade in den och la den i väskan också.

men eftersom han tjatade pm en krokodil så bestämde jag mig för att se om jag hittade en också på ale-hop dock inte i den som jag brukar gå in i utan i den som var helt ny plus lite större butik också var det också  så hittade jag det som bad leksak plus ett nytt mobil skal också  till och med.

plus pratade en stund med kompisen också så klart.

men berättade för mammsen att jag hade hitta apan bakom hennes kläder som hon hade hängtcupp  sen och då insåg hon att det var hon som hade snabbt gömt den.

men sen gick vi ut och handla och sen fick ❤️ Springa lite av sig också en stund så klart , sen var det att lämna blommor till våran bekanta som bor här som vi då tog en fika med också .

jag en super god cappuccino och nöjde mig med också till och med ville inte ha något sött .

så är stolt över mig själv är jag .

sen var det en flicka eller pojke som ställde sig och började uppträda med gitarr munspel och vilken otrolig röst klockrent gissar på vara runt 9 - 12 år.

sen var vi till grannarna och hälsa på  men tyckte att dom hotellen var där .

förutom att jag tog Teide bilden från den andra grannens balkong.

så ligger det visst casa del sol granne med detta hotell eftersom kompisen kommer hit.

vi pratar lite om att göra en dags tur gran canaria eller nån av dom ansdra öarna som finns här över dagen.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards