Direktlänk till inlägg 2 augusti 2022

Nummela

Av anonym anonym - 2 augusti 2022 23:37

hade lite konstig dröm i natt efter att hade sett en film i går som var ganska skum också.

gosade med minis innan vi fick liv i sambon för att lära honom att det är

inte bara göra hur som helst eller.

sen drog sambon upp det här med banken igen efter att vi hade bokat hem angående båtbiljette tack & lov så är det bara en vecka så har man större älsklingen hemma igen.

men efter bokningem så skulle sambon självklart ge mig skit för det ena till det andra som till slut sårade mig.

 

1. anklaga mig för att ta den dyrare resan från Helsingfors 

 

2, att jag rutinerar honom 

 

här är allt mitt mina svar & så kommer det alltid att bli efter mina egna val & beslut med tanke på läget är & hur jag känner.

 

1. jag tänker på mitt barns bästa & hälsa 

& ska inte behöva gå upp 04:00 för en resa i åbo 

som då måste väckas plud själv halv ligga vake också.

 

2. jag rutinerar inte honom alls närmare han själv som valt 

detta som sagt när det gäller mat .

så för slippa detta nu så kommer jag laga mat till mig & minis nu

eftersom vi inte äter kött så kan vi typ äta innan sambon kommer hem

så kan han äta det han vill utan det går ut över oss.

 

3. sen det här med förvaltaren att jag har nu börja känna mig tvingad

att följa med på bank ärenden.

som nu alla tycker att det förtillfället räcker förutom han som han nu

måste börja allt inse.

Självklart ha mitt godkännande & till låtselse att fortsätta men att utan tvinga mig med hela tiden.

 

eftersom jag känner att det har börja bli för mycket om detta nu blir

det fortsättnimg på detta så går jag i väggen om han inte kan sköta det med till låtselse/godkännande av mig.

bara bröt nästan skrikaände ihop framför ansiktet på honom tills mamma kom & fråga vad som hänt & jag berättade om detta hur upprörd jag var över detta också. 
sen blev det till nummela till rusta ,prisma, k city market för att hitta trosor till mig eftersom som jag behövde mer av dessa nu pga mensen som kom nu.

annars lung kväll har det varit här  åkte en sväng till veikkola ställde oss på handikapps platsen snabbt så kom det en tjej som visade ett papper på ett handikapps bild & sen påstridig som attan tills jag ringde sambon angående om detta  plus när man inte fattade vad detta handla om eftersom allt var på finska.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards