Alla inlägg den 3 juli 2022

Av anonym anonym - 3 juli 2022 22:40

Sov morgon i dag fick vi , vakande innan sambon några minis några minuter efter det.
Vi åt frukost så fick sambon ont i tanden igen började när han tjafsa med mig under samtalet med större sonen plus att han får sitt ordna också.
Tänkte på detta i morse så att tårtana rann önska att han kunde förstå mig som är samtidigt mamma till 2 barn & inte 1 längre att jag inte kan ignorera detta eller precis .
I bland känns det så som att han inte vill respektera min sits att jag har 2 som är i olika åldrar & tycker att jag ska typ göra allting .
Sen det här som hände i går att bli förbannad för ingenting det är ganska barnsligt.
Plus att efter man har hört rätt mycket om honom så innan han träffade mig så verkade han vara världens strul Pelle söp mycket & drack porrklubbar strippklubbar mm.
Men har han verkar mognat efter han träffa mig också
Tycker att han redan kompis som är världens tönt i stort sätt.
Sambon började känna av tandvärken mera & ringde till dom här som jag går hos så ham fick en tid.
Pratade med syrran också frågade om hon ville komma med till Finland som hon gärna ville så jag lovade börja kolla på biljetter så fort som möjligt .
Mailade Silja väntar allt på svar nu också .
Annars underbart väder i dag har det vart storsade omkring i stan också .
Den stackaren fick gå omkring med bedövningen .
Var sen till ny öppanade Ikea inne i stan hade nästan samma sortiment som i kungenskurva men det. Var att se denna det var det.
Sen vattnade grönsakerna också gjorde jag och såg min första tomat där också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards