Alla inlägg den 14 juli 2022

Av anonym anonym - 14 juli 2022 22:34

Äntligen framme i sommar villan , vi åt sjö frukost jag & sambon pratade lite om gårdagen & hur resan var också så klart inget att klaga på eller egentligen .
Förutom att det var fullproppat på alla resturanger & världens köer & också till Mundo också .
Aldrig sett så mycket som detta eller på ett fartyg helt ärligt.
Men som den här försäljaren M sa till mig när jag bokade det var bra att du bokande nu med tanke på SAS strejken så kan det bli överfullt som sagt.
Så detta misstänker jag att det är det som allt har hänt.
Annars så blev det en gång lugn dag i dag ganska kraftiga vindar har det vart hela dagen & det åskmoln som cirkulerar till & från.
Fick ett bra bemötande också !när vi var framme också.
lillen har vart glad i dag & mammsen & dom andra hade honom medan jag packade upp till mig & lillen också .
själv klart skulle ju sambon lägga i en massa saker i våran klädes låda också .
På kvälls kvisten har vi spela kort & minis har glad & små grinig till & från också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards