Alla inlägg den 17 juli 2022

Av anonym anonym - 17 juli 2022 23:16

Sov bra men dock samma skit väder som i går också regn sen sol på kvällen.
Min stora son väckte mig också i dag som han har gjort sen vi kom hit.
Så i dag bestämde vi oss för att åka till tokmanni för att få hem lite hem lite saker som jag inte tänkt på eller har behövt också.
Så frågade min stora son om han ville hänga med men det vile han absolut inte alls.
Så då blev det allt så också som sagt också.
Samtidigt så är jag lite arg på sambon också i och för sig med tanke på hur han behandlar min stora son med att trycka ner hans själv förtroende till botten i stället för att lyssna på honom lära sig hur han fungerar bry sig.
Som i går så i stället säga jo jag har lördags godis eftersom Mimmi inte har så självklart kan du få lite av oss.
I stället för att neka honom & sen ska alla i hans närhet göra det plus neka honom andra saker också så klart.
Min stora har han ingen rätt att göra så åt eller säga saker som inte stämmer eller honom.
Sen har han börja göra så mot sin son med att ge saker på mat bordet som han tycker är okey som choklad chips ostbågar ge honom saft som inte ens ska ge till barn eller.
Så svinaktigt det bara allt kan bli helt ärligt .
Typ skiter i sin sockersjuka & tycker att hans egna son ska få denna skit.
Så angående detta så ville inte min stora följa med oss vet att det har mycket med detta att göra också hur elak mot honom .
Som alla ser/tycker också förutom han själv närmare att det är okey..
Men men det var trevligt på tokmanni hittade en sån fin lång tröja också som jag är väldigt sugen på också & väldigt fin färg också var denna hade världens regnskur där också till & med .
Sen efter detta så åkte vi till Ikea också en sväng & hämtade hem det som behövdes oclså eller närmare det sista som behövdes hem också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards