Alla inlägg den 2 juli 2022

Av anonym anonym - 2 juli 2022 22:53

I dag var det kryssningen & sambon kom med endå men blev en trevligt dag i allafall blev bra väder också.
Kändes lite skummt över dagen men enda bra.
Det som kändes fel det var att min stora son trodde att vi var på väg till Finland så kändes lite som att man svek honom samtidigt.
Sen hemma så ska man kalla det duga
Prata med större sonen via video där han undra när jag kommer dit sa att jag kommer fort jaha vad händer jo sambon gör ett mothugg mot mig & sonen så sårad som jag blev & ledsen & bara bröt ihop totalt när sambon gjorde mothugg så stora sonen börja stor gråta precis som jag.
Han förstår inte att min stora behöver sin mamma precis som den lilla .
Det här är något som jag dock inte kan acceptera eller respektera trodde han acceptera större sonen & full förståelse men i stället så var det tvärt om.
Så nu har han fått mig att må dåligt också eller mera fått oss.
Psykisk misshandel tror jag att detta heter som han håller på med.

Sjö frukosten med lax keso karelska piroger
Smörgås gurka.

Stekt lax med bea sås och pommes .
Till middag .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards