Alla inlägg den 4 juli 2022

Av anonym anonym - 4 juli 2022 22:33

Lite anfall i natt hade man visst haft fick jag höra att det var.
jag lovade mig att kolla upp priserna men bestämde mig för att boka resan i dag plus nämnde detta att den blir 12 eller 13 juli .
Så åkte till värtan i dag bestämde mig för att kolla upp priset också så betalade med mina euron och det sista med kortet också.
Så ringde sambon & fråga vad gjorde för något också & att han hade fått ett pling på mobilen att en viss summa hade försvunnit undra varför jag hade bokat nu mm.
Sa rakt ut som det var också och att det vad bästa pris just nu med tanke på aff pilot strejken är snart i gång & att många kommer säkert vilja ta båten i stället mm.
Kändes liten som att han skällde ut mig nästan plus för att det var till Helsingfors mm.
Man slipper stressa tidigt på morgonen för att man måste snabbt i väg & vecka minis för tidigt mm speciellt nu när han år snorig mm
Sagt också så bättre han får sova ut .
Vädret har varit skit jobbigt rest ös regn & åska minis blev t o m rädd pga åsk knallen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards