Alla inlägg den 19 juli 2022

Av anonym anonym - 19 juli 2022 23:23

Sov gott & minis har också det.
Underbart väder i dag klar blå himmel & varmt också äntligen .
Första gången som man åt frukost på verandan & första gången också så länge jag har haft mitt hus förutom sol på eftermiddagen så klart.
Så åt frukost sen umgås med dom andra en stund också.
Så då började jag allt se mörka moln saMlas mer & mer så tog med oss mini till mökkin så han fick sova middag så länge han behövde.
Så för att inte störa så satte vi oss på verandan så då kom skurarna som var på gång också medan vi spelade kort.
Sen blev han kåt men insett att man ska hetsa upp honom men han hetsar inte upp mig bara beröring på brösten & inget mera är det resten på honom.
Sen pratade vi Helsingfors att fara dit i morgon .senare på kvällen om bastu. Frågade mammsen om det var ok .
Satte i gång bastun då började han gnälla om försenad kl tid & sen efter det att syrran skulle först mm
Då tog jag till slut upp det här med hans humör som nr 1 efter att ha prata med hans brors tant i går.
Började babbla om att vi gör si & så bla bla.
Då drog jag upp orsaken om jag varför mitt humör triggas upp men att jag har tagit hjälp för detta för det inte ska gå ut över andra eller som han tycker att det ska men nått han ska börja tänka på & ta saken på allvar.
Men det här med bastun att ha kalsongerna på sig & hAn ska kasta vattnet i stället för mig kändes rätt överdrivet & sen sitta på den stora pallen längst ner trodde han skämtade med mig också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards