Alla inlägg den 5 juli 2022

Av anonym anonym - 5 juli 2022 12:49

Det här med mothugg har jag börja ledsna på.

Bokade till Helsingfors i går enkel väg för att slippa dessa saker.

1. Behöva väcka minis
2. Stressa i väg
3. Kliva upp 04:30 -04:00
4. Slippa tänka vad man kanske har glömt.

Jag blev ganska sårad i dag igen & känner mer & mer att jag snart inte orkar mer eller ha någon energi att få skit om saker .
bokade resan enkom för bekvämlighet speciellt för minis & mig så klart.
sen gav mig en familjemedlem skit för detta.
Som vet mina problem med dyskalkyli & sen lite annat också.
Började handla mig i telefon som att jag var en idiot ungefär som typ fattar noll.

Jag har något som heter dyskalkyli det är som dyslexi men detta fall med siffror att göra.
Så sa familjemedlemmen till mig kan räkna ut dessa siffror delat med 3 ägg jaha okey började fundera vilken av dessa figurer på mini räknaren är detta för plus & minus vet jag & för att känna mig mer säkrare få frågar hur jag ska göra & vilken figurer hur man gör si & så jaha ok.
Sen säger bara är det så svårt .
Inte ok till nån som har detta

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards