Alla inlägg den 1 december 2023

Av anonym anonym - 1 december 2023 22:40

Vi sov till halv nio jag och minis så vi måste vart trötta båda två.
Det små snöade i dag till och från jag satte upp jul stjärnan i sov rummet och ljus slingan också .
Åt lunch efter det till butiken också.
Men jag hade en lung och skön virkade vidare på den här korgen till svägerskan också för att lägga produkterna i som jag har köpt .
Jag väntar med att möblera efter helgen igen eftersom man har alla hemma nu så och stjärnan i köket ska upp som i vardags rummet också .
Var till butiken och köpte hem lite tillbehör till lysen i fönstren.
Köpte 2 böcker en för hur man får en bättre dag och den andra till för gubben och hur mitt liv har vart innan jag träffade honom.
Det är bara dom här mera privata saker personligt mm som jag inte tänker skriva om.
Sen lagt ut lite shoots på youtube.
Och fått lite kommentarer som gjorde att jag tänker ta upp ämnet även om jag inte läser kommentarerna så väldigt mycket.
Lovade sonen göra en peppar kaks det också i morgon så vi kan baka peppar kakor.
Så det ska jag göra och sen en liten diskussion om att gå till julmarknaden i morgon.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards