Alla inlägg den 30 december 2023

Av anonym anonym - 30 december 2023 00:25

Sov gott men gubben vet jag inte hade lite skumma drömmar.
Han sa lite saker i går som skrämde mig utom ordentligt och hade nån svensk gott förbi så hade det nog vart direkt till psyket om man säger så .
I dag sov vi länge minis var grymt trött i går kväll och somnade typ på 1sekund.
I dag hade vi 27 grader varmt och sol åt frukosten och tog det lugnt .
Efter detta gick ut och ut till plaza charko och lät minis springa omkring och leka tills han blev ledsen.
Pga nån hade sagt nått till honom .
Så gick runt vid fiske hamnen och sen bestämde vi oss för lunch.
Pratade lite om vad det kostar att hyra en lägenhet här i puerto del la Cruz också.
På kvällen sallad men dressingen var inge vidare alls.
Minis sov ett bra tag när vi var på väg hem också .
Sen hälsa på mamma och större sonen och sen tog vi en liten promenad.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards