Alla inlägg den 2 december 2023

Av anonym anonym - 2 december 2023 21:30

Sov gott i natt minis lite hosta och sen nya påslakanet .
Jag sov till kvart över fyra sen ny vaken visst inte vad jag skullle ta mig till eller om man gå upp en hämta hörlurarna o lyssna på musik eller försöka somna om så det var dom 3 alternativen man hade .
Men lyckades somna om för den delen .
Vakande halv nio.
Åt frukost och sen låta barnen leka men fråga min äldsta om han skulle med när man sa Runt eller gissa på hur många timmar det kunde ta och minis blev ledsen så man knappt fick med honom till och med.
Men när vi äntligen fick med honom små tjurig men sen på bättre humör.
På Fridhemsplan eftersom vi tog bussen så lät det som att chaffören sa att vi alla skulle kliva av som inte alls stämde och kom och sa till gubben som frågade för en gångs skull lungt men chafförem så bara sa du snackar inte skit och många andra som och hade öreagerat på detta också.
Men sem så gick vi till Kungsan och julmarknaden där också var väldigt mysigt oclså till och med.
Men minis hade var kallt och han frös om händer ansikte trots varma vantar också och varma kläder ska ska fråga pedagogerna i allafall en av dom som mest litar på också om tips o råd.
Sen senare på kvällen. Så bakade jag i hop en pepparkaks deg också.

Angående youtube så tog jag upp viktiga saker om hur folk kommenterar oxh plus vad jag läser och inte läser.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards