Alla inlägg den 21 december 2023

Av anonym anonym - 21 december 2023 23:55

Sov gott och nu hade vi lite sov morgon också men när jag tog upp minis så började han skrika efter min mamma ett par gånger men inte den här gången 05:00 som i går.
Och skulle typ ha direkt Nicke nyfiken och telefonen vet inte längre vad man ska göra med tanke det skulle vara då och då och inte konstant.
Men i hann i dag med minis packning tog en paus gick och handla och upp till normal också med tanke på stormen som ska komma och vill inte ha minis ute då.
Så började till normal och var mycket ugnar det var runt 14-16 år och TikTok delen och så gick jag för där det hänger sex leksaker också snegla på dom här äggen för knipövningar måste börja göra det eftersom det inte blev att gå till mvc och ingång sättningen så måste jag träna upp detta det enda är att det känns lite piniit att köpa sånt eftersom jag är lite intresserad av en massage stav också med tanke på gubbens noja och att jag inte är den som bryr mig på det sättet angången om snopens storlek tycker det är löjligt närmare.
Men sem hem minis sov en stund själv klart genast apan men sa att han fick vänta en stund nu.
Medan jag kollade priserna till ageete och LAS Palmas över dagen .
Är så grymt sugen på att åka dit över dagen.
Sem senare på kvällen så gick gubbens aggression över och anklagade mig för saker också som man inte hade gjort .
Det är inget kul.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards