Alla inlägg den 22 december 2023

Av anonym anonym - 22 december 2023 23:12

Denna dag blev det packning det sista av packningen närmare.
I dag klev vi upp 07:50 jag och minis så lite sov morgon i allafall.
Minis skulle se apa.n som vanligt medan jag planera och fundera på vad man skulle ha med sig till minis så att allting på lappen stämmer.
Snöa hela dagen i dag och snö blandat regn också .
Oct sista dagen här i Stockholm sen i morgon kväll blir det tenneriffa som gäller .
Min större son väntar som en tok på mig och önskade till och med att jag kom dit i dag resan.
Tänkte mycket på mitt ex som har gått bort det känns så tomt utan honom och det var till Gotland på kryssning som vi for på och sista gången jag träffade honom.
Inte kunna skicka god jul eller gott nytt år och grattis på födelsedagen till dig som skulle fyllt 50 år i mars.
Men men jag försöker acceptera läget som det är.
En sån fin och underbar person som han allt var också.

Provade den här i guld och ska nästa vecka prova den andra
För vilken av desssa som har passar mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards