Alla inlägg den 3 december 2023

Av anonym anonym - 3 december 2023 23:14

Gösta advent i dag vad har månaderna tagit vägen egentligen om man säger så.
Och inte långt nu innan vi åker till tenneriffa eller .
Vi alla vakande halv tio i dag också men kände mig ganska utvilad också men vi åt frukost och sen så gick gubben och hämtade pulkan också till minis också.
Så vi gjorde oss i ordning och gick ut och kom hem när ungarn började bli smått frusna också .
Lunch läxläsning en stund också var det att börja med peppar kakshuset och efter det peppar kakor som man märkte att sonen älskade att göra medan den andra intresserade sig för andra saker så klart också .
Önskade alla en fin advent på youtube och bland annat tog upp lite andra saker ska börja skriva punkter med vad man ska prata om.

Blev lite arg på vissa saker inte bada mot mig utan också att det finns så många andra som måste behöva elakheter.
Men det var en lung och mysig dag i allafall det har det absolut vart.

Hemma gjorda peppar kakor är det godaste

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards