Alla inlägg den 11 december 2023

Av anonym anonym - 11 december 2023 22:48

Plågsam natt för mig kåt som fan visste varken ut eller in kändes det som helt ärlig så fick smeka mig med jämna mellan rum också.
På morgon kvisten tog jag fram massage Staven för min tillfredställelse som sagt??
Och enligt amgåwnde det här med 3 Kan så var det typ ett skämt ungefär och fråga om jag vill ha
Annars i dag ta det lungt också göra ett tårtbotten ska göra en liten tårta .
Köper bara om det blir akut som sagt annars inte.
Så bara en slapp dag minis på föris så han fick leka av sig.
Duschade o tvätta håret rakade så nu ser det bra ut.
Så kom gubben sen då jag lagade att och vid middags bordet så tog han upp igen det här med 3. Kanten och att jag såg små sugen ut.
Men drog ju upp dom här för delar och nackdelar mm.
I morgon fyller mamma år också därför jag ska göra tårtan .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards