Alla inlägg den 6 december 2023

Av anonym anonym - 6 december 2023 23:24

Minis var en skulle se Pingu en stund och sen.
Och jag stört kåt som jag nu vart sen måndags och kollat på lite video snittar också halva dagen oclkdå och sen bara blev värdepapper och värre för mig jag skulle annars kunna behärska mig.
Men nu känns det som dygnet runt helt ärligtz
I alladall så har jag passa på och tvätta minis kläder ockdå .
Sen skrivit upp angående hemtjänsten för att det har vart lite början på strul nu plus att mamma har tabbat sig lite oclså bland annat att lägga sig för för mycket helt ärligt
Var sen i dag hade maxi dessa pulkor som jag leta efter ockdå på lager igen så passade på att köpa lägger ut en bild påi denna pulka.

Sen på kvällen så gick jag in på mitt ex fb sida och kom som en chock att han hade gått bort fått camver och hjärtat hade inte klara något mer eller.
Vi som var op kryssning till Gotland när halv tiden av sommaren när dem här pandemin va här men så då åkte vi över till Gotland över dagen sen inte hört nått av honom mera och nu på fb såg detta .
Plus ett tidigare att vi hade förhållande innad hållande 2006,
Men kommer att sakna honom det kommer jag.
Skrev till gubben ockdå hur sido satt jag känner mig och har lite önskningar och vill prova igen lite intima saker.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards