Alla inlägg den 4 december 2023

Av anonym anonym - 4 december 2023 23:33

Sov gott i natt minis ville bara ha mjölk och inget och sov enda till halv nio i morse.
Minis ville inte äta nått i morse eller men vi kom i god tid i allafall .
Men jag märkte att jag blev bara mer och mer krassligare .
Så men tog mig en promenad upp till Fridhemsplan och skulle köpa mig 2 dagböcker så jag inte blir strandsatt på tenneriffa.
Men så gick in på Office först och köpte 2 böcker och ångrade mig 648 för 2 antecknings böcker är allt ett skämt helt ärligt så lämna tillbaks dom också.
Sen till hm köpte en till pyjamas och ett par tunnare tröjor också 2 med dinosaurier och Pokémon var dom andra figurerna på.
Skrev vidare i boken om mig som den heter som ska till gubben i julklapp .
Och då skulle han dra upp med 3 kanten igen som jag är rättt less på egentligen att höra för han begriper inte hur han kan såra mig .
Men bestämde mig att skicka på Messenger en liten intim video till honom .
Jag saknar ömheten och kärlek bli kramad på nätterna etc etc.
Som han inte förstår .
På kvällen så kom det igen att minis fick vattkoppor eftersom som han fick röda prickar så ringde 1177 och råd gjorde med dom och om man behövde åkta till akuten eller inte.

Sen rensade kommentarer på youtube som var väldigt taskiga o förskämda också .
Sen som hade stört sig på överviktiga barn märkte jag.
Vare sig om man är smal eller överviktig är vi lika värda.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards