Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Gravid vecka 31. En halv grining dag,men med lyckad promenad ,och sen massa wallander och sen syster som jag antar skulle tjata om pengar igen

Av anonym anonym - 16 november 2014 23:22

God kväll mina vänner!

 

Sov som en stock i natt , men vakande med ont ihalsen igen inte skoj men men tror jag är på väg och bli förkyld inte helt100 som  sagt.

Mitt humör har vart lite upp och ner och det har med att min syster hörde av sig och angående pengar igen och i dag handla det om medeciner.

 

Men köper inte det där precis sen hållit på hela dagen i dag om min papps hade började första gången vid 12.00

Där tappade jag redan humöret i och för sig måste jag säga att jag gjorde eftersom jag är less på detta med hennes jobbiga penga beteende som hon har.

Jag lyckades i dag åtminnstonde med en 2 timmar promenad i alla fall hade inte en lika hemsk kramp i benet  som jag nu har haft 2 dagar precis som har irritera mig för den delen också.

Men i dag så var den borta skönt det i alla fall ,men inget roligt väder och hade på mig för mycket också.

Saknar min älskling mycket också, och många tankar har i dag gått åt min förra sambo bjarne om 3 dagar  så var det byggolyckan hände också och som är lite smärtsammt så klart, vet att det är en sån dag som jag kommer att tänka mycket på honom också han var ju verkligen en del av mitt liv också.

Men men det blev en skön promenad i alla fall  och resultatet från sports trackern blev då så här  

 

Duration 02:00:13

Distans 8,84 km

Avg pace 13.36 /km

Avg speed 4.4 km/h

Max  speed 17,7 km/h

Kalorier 465

 

Visst kanske inte nöjd med kalorierna men bättre än ingenting alls.

När jag kom hem käkade lite lunch och sen började virka på den sista lappen på vinter filten som är lila och ljus blå.

Och fick en sån panik i dag det här med lilleman vet att jag ej kan prata högt om detta eftersom han är i den fasen nu att han höra allting som sagt.

Men en sån panik hur ska jag klara av det är med barn, och vill verkligen ha kvar honom i  familjen också så klart,och hoppas verkligen att syrran kan den andra delen av vårdnaden på lilleman också sen anmälningen på barnets pappa också men det kände jag ju behövdes som sagt för att få mig till freds också men vad min Bm som jag ska till i morgon kommer att fråga mig om som sagt det är det som gör mig orolig.

Så bröt ihop när jag kom hem.

För att lunga ner mig så satte jag i gång en wallander film också sen ville jag ha några till så tog tankade ner dom också.

Sen har syrran bombadera mig resten av dagen angående pengar  och som en kompis till mig sa på skype strunta i och svara om det har med pengar att göra med tanke på att hon blåste mig och pappsen i början av veckan och det köper jag aldrig mera precis.

Har nu hitta perfekta tyget till filtarna som jag nu ska fixa så kan jag visa upp dom sen från fram och bak.

 

Sen är jag smått orolig över min älskling också klart när allt har varit så konstigt dom senaste månaderna också man har inte fått samma regelbunda sms  eller som man smått hade hoppas på att ses mera i år hade ju bara sms kontakt förra året.

Men bestämde mig för i kväll hur gradivitets hormoner fungerar och känslig man blir alltså ännu känsligare vanlig hur lättare sårbar man blir än vanligt tror han inte riktigt förstår det och hur mycket saker snurrar i huvudet på mig också så klart.

Visst vet att han själv inte mår så väldigt bra ,men han måste försöka förstå min situation samtidigt hur jobbigt jag har det hur ensam jag känner mig och allt känns tungt vill bara att han ska förstå detta .

Har alltid undrat över hur en brud på fb.n skrivit hjärtat och om det är nån konkurent på gång eller något sådant själv informerar jag direkt om man har en gång eller förhållande med nån för att dom ska förstå att det inte är nån ide.

Det var min vännina som blir gudmor frågade mig hur han tar när jag får komplinmanger på fb.

Så slog det här mig att fråga också.

Får hoppas det är inget jag behöver vara orolig över precis, men han ska i alla fall allt få veta hur mina hormoner är just från glad till ledsen och grinig och orolig.

Så inget med svart sjuka och göra, och i bland hur frusternade det är att man har nån som sparkar och håller på och hoppas snart ska komma ut också klart.

Nått man börjar längta efter så klart även om jag ej har skrivit så mycket om lillen nu på ett par dagar men i bland behövs det ju skrivas om något annat också så klart.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards