Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Gravid Vecka 32. Min mamma mage / oplanerad Gradivitet från min sida som nu blivit så jobbig när sanningen kom fram men positiv med anmälningen

Av anonym anonym - 22 november 2014 11:59

God Dag!

 

Lovade lite bilder i går på hur magen ser ut, och egentligen ju mer jag tänker på det så saknar jag min smala kropp bara och mer och mer för var dag som går som jag trivdes med och som jag tyvärr inte gör nu närmare tvärtom vantrivs med till 100 %.

 

Tyvärr blir spy färdig men det här är en blogg som lilleman aldrig kommer få se mammablogg som sagt och vill inte att nån annan här hemma ska veta om den känns lite privat för dom.

 

Men här är bildern på magen som sagt sen vecka 16+ 4 ska försöka få dom i rad och ordning.

 

       

vecka 16+4                      Vecka 19.                      Vecka 20.                        Vecka 23

 

 

     

Vecka 26                           Vecka 27.                      Vecka 32.

 

Efter att jag fick veta att jag blev våldtagen och nu mera ser ut så här så är jag nog så illamående man kan blir och äcklad också,och i går så kommer mail av polisen att nu är det här skickat vidare för utredning.

Och plus att jag la till lite saker också och som denna äckliga våldtäksman är kapabel till ,han förtjänar nu så mycket straff som det bara går tyvärr.

Med tanke på dessa punkter.

 

1. Tro att han kunde få mig att få känslor för honom,fast han var medveten om att jag bara såg honom som kompis och ingenting annat bara tyckte om honom som kompis.

 

2. Ljög för mig sen dag 1,medan man själv var ärlig helt och hållet.

 

3. utnyttjade mig till max med ha mig som extra mamma med att jag skulle tvätta åt honom, och städa ,laga mat.

 

4.Göra bort sig med att presentera mig som sin flickvän fast det aldrig var så och göra bort sig helt och hållet och på sin dagliga sysselsättning som han ljög om.

 

5. Skylla i från sig på sina problem hela tiden,och skylla på andra som att det är deras fel.

 

6. Få veta att han har försökt ta livet av sig, som han gjorde och visade tydligt att han är rasist.

 

7. Kalla min mamma för det som börjar på H (ingen som lägger ut sånt förnedrande ord)

 

8. Våldta mig och få mig gravid för att tro att stannar kvar

 

9. Beslöt mig för att dra för att inte leker med andra och kan aldrig inse sanning/verklighet

 

Och nu fått mig att må dåligt, som man försöker undvika att visa  inför familjen, och tänker ofta på hur kommer jag kunna se den här bebisen ögonen  och kunna se den som min.

Plus ensamstående mamma.

Ska jag vara helt ärlig så ser jag mig inte som nån mamma och kommer sen den här lillen som syrrans och syrrans bebis man kommer ha hand om,men aldrig som min egen det vet jag till jag till 100 % kommer bli.

Med tanke på hur den här stackaren blev till och när jag insåg sanningen galet sent efter jag hade bytt mvc

och när frågan ordet om våld/hot/övergrepp kom upp.

 

 

Så ser jag om detta vet inte ens hur jag kommer stå med tanke på min ep som jag har och vara ensamstående och eget boende allt detta får mig att må illa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards