Alla inlägg den 2 december 2017

Av anonym anonym - 2 december 2017 23:39

dagen började med att jag fick höra att mitt lilla ❤️ Hade blivit dålig med lite stegring hade hosta väldigt mycket också så klartoch väldigt grinig också måste jag säga också.

men var ganska pigg på mirgon/förmiddagen till och med tilllåtit mig att gå ner till källaren och hämta lite saker efter blivit för frågad av detta med ägget av en sen av någon annan så en sån här tröja till småttingar som man tar på som en vanlig tröja och ett par ägg koppar också till samma person.

den här ena som ville ha prydnaden som såg ut som ett ägg och som man kunde öppna så blev 2 delar diskade tillsammans med äggkopparna så dom inte skulle vara skitiga när dom hämtades här i från känns ju fel att ge skitiga saker  hellre fräscha saker då som är tvättade innan.🙂

plus att det bara är bra för min del som reser och åker kryssningar också så klart Att lägga undan eller om det fattas någon del så får man ihop pengar till det som denna gång som exempel.

en köpare dök aldrig upp satt och väntade i onödan kändes det som och det var en i från shpock som jag är medlem på gav adress och nr kunde ju inte lämna mitt  ❤️ ensam sovandes eller .

så som undan tag så gav jag adress portkod och mitt mobil nr så däck hon aldrig upp så då satt jag ju helt i onödan  på att hon skulle torka ägget så det inte skulle vara vått och hålla det i bra förvar så det inte skulle hända det något eller.

så det blev jag lite arg på och irriterad också ödsla tid på detta som sagt gjorde man helt och hållet.

tänkte sen också skriva i kommentarsfältet köparen kom aldrig som bestämmt .

sen runt 16:00 16:30 så då kom köparen som ville ha dom här 4.a ägg kopparna tröjan och det visa sig att han också ville den här säkerhets grinden också .

tyvärr miss förstog han priset på dessa först med att ge mig 400 kr  tills jag sa vad det resterande priset var på äggkopparna oCh tröjan så då blev det rätt kändes lite som att han ville blåsa mig men lyckades det inte.

kanske var lite också för aTT sonens gudmor hade kommit och att han såg lite av henne.

så då gick allting snabbt .

annars så fick mitt ❤️ Hög feber och nu ögon infektion också så klia i ögonen hela kvällen och grinig hela kvällen också.

och sen några nya köpare också på bord den röda haklapps liknande tröjan och en gångs haklappar också så klart.

än så länge och en som hämtar sin papperskorg i morgon perfekt som sagt är detta.🙂

ännu lite mera pengar att lägga undan. 

 

 

Och här är en liten jul hälsning jag fick av en kompis på fb chatten

 

Julkramen har startat!♥ Sänd detta meddelande
till alla du bryr dig om och se hur många kramar du får tillbaka.
Får du 1-3 tillbaka er du en okey vän. Får du 4-6 är du en god
vän...Men får du flera är du den bäste vännen som finns Må gärna
sändas i retur om du anser mig vara din vän ❤️❤️


 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards