Alla inlägg den 23 december 2017

Av anonym anonym - 23 december 2017 22:20

vi valde i dag att gå till salt vatten poolerna även om det var lite osäkert att vädret skulle hålla också så klart.

och fick en väldigt kärleksfull väckning också av mitt lilla ❤️ Som jag har .

så i dag blev det mycket lekande med honom i poolerna i allafall  eftersom jag har försökt med att göra en kombination tidigare att leka med honom och sola.

det ända jag tyckte var en aning jobbigt var då att han stritta vattnet rak i ansiktet på mig som har 2 riv sår sen ett par dagar tidigare också så klart också.

men innan vi gick till poolerna så då var jag snabbt hos läkaren eller närmare han som är tolken ställde mamma frågor som jag ej nästan kunde svara på eftersom det ej stämde som tolken gar fått en bild av också tyvärr har ju klia några minuter varje dag men inte svullet eller något annat bara några minuter.

så åter besök på tisdag var det i allafall så får man vad som har hänt.

är när jag blöter ner som det smått kliar o därför som hag inte var så glad över att mitt ❤️ strittade ner mig också.

huvudsaken att mitt ❤️ Hade roligt i allafall om man tänker på det sättet .

men en trevlig dag har det var i allafall  och lite färg har man fått också vissa puckon på chatten ville ha bikini bilder på mig också men glöm och dröm så bra känner vi ej varandra.

och en annan skrev jag så här till du kan säga dig 2 saker efter jag fick ordet nyfiken av honom.

du om du vill fånga mitt intresse så ska man ej vara fram fusig för det tycker jag inte om och tro att jag tycker om att svara för mycket på frågor eller på en gång så tänk på det för blev helt tyst från honom så kanske hajade.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards