Alla inlägg den 22 december 2017

Av anonym anonym - 22 december 2017 22:43

Här är då dagens resultat i från min tränings app angående stegen för denna dag så är jag allt nöjd också och km också .
Hoppas på mera i morgon också

Av anonym anonym - 22 december 2017 22:41

Här är 2 i från dagen plus min mojito som man tog nere på stranden

Av anonym anonym - 22 december 2017 22:24

i morse var det verkligen en annorlunda väckning som jag fick av mitt lilla ❤️ Berättade  Mammsen trodde att nått väcktes till liv när mitt lilla ❤️ Såg mig sova med tanke på pappsen.

satt på stolen vid soffan plötsligt börja stor gråta och kom inte till mig och börja smeka mig och klappa mig lägga huvudet på min mage  och kramas så har det aldrig vart tidigare med mitt lilla ❤️ Då har bara kaninen vart hans redskap Med att väcka mig varje morgon eller att riva mig men det är hans trots ålder.

i dag har det bara annars vart en lung dag lite nya bilder också  och  hade lite ärenden på morgonen med att ringa till tandläkaren som dra ut i min sista visdomstand att ändra datum annars skulle jag ha fått åka till tandhygenisten samtidigt dagen där på  så valde att dela upp detta med att  ta tandhygenisten först och sen efter detta år dra ut sista visdomstanden .

men ville ha några dagar innan detta också så att käften får vila lite innan man gör något.

underbart väder i dag har det vart också och riktigt varmt också har det också varit i dag .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards