Alla inlägg den 21 december 2017

Av anonym anonym - 21 december 2017 22:49

      första bilden är i från våran snabb visit till loro parque  som vi gjorde i dag.

sen är det min potatis sallad från lunchen i dag och sen där på min mojito efter lunchen på den här resturangen vid våran badstrand  som var hur god som helst också tyckte jag.

så detta var dagens bilder i från denna dag

Av anonym anonym - 21 december 2017 22:42

  så är då dagens steg några steg till än igår blev det men ju mer desto bättre tycker jag i allafall så jag klagar inte alls ju mer steg desto bättre är det tycker jag .

får se hur mycket det allt blir i morgon då och vad som händer också självklart.

Av anonym anonym - 21 december 2017 22:21

mitt allergi reaktion har dock blivit bättre t o m snart syns knappt också och det är riktigt skönt det också. 

i dag bestämmde vi oss för att åka loro parque tåget som blev både bra och dålig grej samtidigt .

mitt lilla ❤️ Har ju tjata så väldigt mycket om detta så att vi bestämde oss för att åka i dag trots hur man försökt lugna ner honom och lIca så fort han slutar skrika och bråka mm.

mitt ❤️ Har slagit med mig med sin gosedjurs kanin tills att jag vakande också men det vet är kärlek och inget så försöute hela tiden krama om honom som han inte gick med på alls.

som man alltid hoppas på att han alltid men så är dock inte fallet alls just nu.🙁

men blev ändå en trevlig tur till loro parque och tillbaka var nån annan tant som gjorde som vi nämligen så ensam var vi inte i allafall om tänker så.

sen när vi hade kommit in stan igen så gick vi på fisk resturangen och käkade wrinkled potatis potatis sallad o mitt lilla ❤️ Räksallad som vi trodde han inte skulle äta pga all ättiksmak men det gjorde mitt lilla ❤️ Och till och med nästan allting också detta överaskade mig rätt bra måste jag allt säga eftersom jag tycker det är grymt äckligt precis som mammsen .

efter maten gick vi och tog en mojito på stranden som var riktigt god också måste erkänna godare än den som jag drack med systersonen.

annars bara en lung dag har det allt varit i dag .

och ändå stolt över mitt lilla ❤️ Också som var skötsam av sig vid lunchen i dag .

tills han blev trött så klart .

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards