Alla inlägg den 20 december 2017

Av anonym anonym - 20 december 2017 23:51

Här kommer lite bilder från dagen som jag lovade igår eftersom det inte blev några i går tyvärr.
Men fortsättning följer nu här om dagarna som sagt.

Här är dagens bilder från i dag .
Älskar verkligen denna ö måste jag allt ta att säga också klagar verkligen inte alls.
Trivs bra här

Min cappuccino med grädde på samma ställe som sist när vi fikade med våran vän som bort här på ön.

Av anonym anonym - 20 december 2017 23:38

  här är dagens svar på min steg räknare i dag och vad km blev i dag också så klart det får man ju inte glömma eller älskar verkligen denna app som jag hittade för ett par veckor sen och som jag är väldigt nöjd med och tipsar om också så klart

jag tycker i allafall att den är kanon i allafall.

rekomederar den varmt till er som tycker om att röra på sig eller vill börjar röra på er men i sakta och säkert tempo också .

så mobilen har jag i min midjeväska hela tiden och tar bara upp den när det behövs Typ samtal eller sms.

Av anonym anonym - 20 december 2017 23:19

Vakande i dag av mitt lilla  ❤️ väckte mig med att slänga sin kanin i ansiktet på mig ett par gånger innan man klev upp.

kanske lite smått grinig men inte på nått hemskt sätt vet att är hans sätt att visa kärlek på också så klart  eftersom dom inte kan säga nånting eller precis.

i dag så en lung morgon blev det och förmiddag eftersom busen var i gång och han skulle det ena till andra innan han skulle göra något annat.

sen var det vagnen han inte skulle i och då fick. Man göra det vanliga knepet som vanligt att gå ut ur lägenheten låtsas att man går där i från sen när mitt lilla ❤️ Tror att man gör det så då blir han orolig och börjar ropa på mig och mammsen då och då brukar mitt lilla ❤️ Ge med sig också så klart  och sätta sig i vagnen och tyst så ni inte tror nått annat skulle aldrig lämna mitt ❤️ Ensamt i flera timmar eller likande som man kan läsa på nyheterna då och då som gör en förbannad .

men vi tog en promenad genom stan och tog en fika med våran bekant som vi har här på ön.

sen hem och käkade middag sen ut igen på lite ärenden och jäklar vad det började blåsa bra också på kvällen en riktigt otäck vind var det också måste jag säga.

min allergi reaktion hade blivit bättre men inte försvunnit helt och hållet har det ej kan klia till då och då.

men ska göra nog göra en allergi test när man är hemma igen vill verkligen  veta vad som kan ha påverka detta allergi reaktion också så att mam vet vad man ska passa sig för också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards