Alla inlägg den 9 december 2017

Av anonym anonym - 9 december 2017 23:00

nu i dag var det 2 saker som jag har haft och göra det första var att sälja bort ett ägg och det andra ett halsband också som bara legat lådan i flera år och sen det andra är då till min kusin som skulle ha en glögg fest samtidigt med inflyttnings fest.

som jag såg fram emot också även om det är bara jag och lilleman som  som skulle dit mammsen är ju förkyld .

han som skulle ha halsbandet och prynads ägget så bestämde vi att ses inne på tc och plattan eftersom smidigaste vägen för mig är vid såna situationer buss 50 in till tc då valde jag denna.

hade med mitt ❤️ Som förtillfället driver en till vansinne just nu eftersom han har sin trotsålder nu och vänjer av honom nappen också som gör sitt så klart.

men vi blev en aning försenade  men envisheten att göra i den trotsåldern testa gränser mm.

så var en kvart försenad i allafall  och klev på bussen när vi hade passera  stationen Kungsholmstorg så hände det han börja köra som en galning fardåre med andra ord och i backen innan nästs station så hände att jag och mitt ❤️ Höll på att ramla sidled och var verkligen gränsfall att mitt ❤️ Hamna på golvet i vagnen 😡😡 och det hör tycker dom är ok närmare strunta i dom som åker och småbarns föräldrar med nån vecka gammal bebis uppåt hallå så vad tänker såna chaförrer med? Nån som vart med om detta? Så är jag tacksam för att få era svar.

så tog och gick hem stog inte ut med tanken att  vi skulle råka ut för det igen.

eftersom vi skulle till inflyttnings festen valde att promenera dit stället min farbror o kusin mötte upp mig hjälpte till med vagnen också så det gick bra.

och det var trevligt också.

 

Av anonym anonym - 9 december 2017 23:00

vet ej nästan vad man ska säga  helt ärligt  både om igår kväll och i dag så det får ni välja själva.

den här som jag kallar p kände sen nä inte typ av kille fick en annan runt halsen 5-6 år yngre än mig som jobba som pt på sats dock vilken anläggning.

Ville bara ha tips och råd och fick världens konstigaste svar om att gå ner 9-10 kg på 14 dagar med dricka sperma med citron smak 14 dagar inte jag i allafall.

så tack och hej.

sen har vi m som jag kallar honom här han verkar vara okey förutom tro att jag har tid med Skype när mitt ❤️ Är hemma som man direkt inte har .

men hittade en som faktisk började intressera mig rätt rejält också måste jag säga som vi kan kalla k men 2 st är jag smått intresserad av i allafall.

annars så promenad med ❤️ Som har vart en vilding från 09:30 - 22:00 I stort sätt.

antar trots åldern nu på gång också så klart.

annars Lungt syrran hörde av sig ville jag skulle hämta nån jacka till ❤️ Också efter allt man har hört var det lite skrämmande måste jag säga att det var kände knappt igen henne Men dock mår ej bra alls det märkte man på en gång inte sett henne sen augusti sen full också. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards