Alla inlägg den 24 december 2017

Av anonym anonym - 24 december 2017 23:12

Dagens steg och km för denna dag.

Av anonym anonym - 24 december 2017 23:11

Av anonym anonym - 24 december 2017 22:51

först och främst god jul till er alla!!🎄🎄

kan inte eller förstå att det är jul afton i dag eller månaderna har verkligen gått fort utom ordentligt måste jag säga att dom har.

känns ju fortfarande att man ännu är här fortfarande från förra resan hit.

mitt ❤️ Väckte mig en klapp på kinden och sen en smäll  som gjorde att jag tog och gick upp.

vackert väder var såg till och med att det var grön flagga på stranden i dag och hur hela Atlanten var helt vindstilla i från höga vågor.

så vi skynda att göra oss i ordning och utföra dom saker som behövdes göras innan vi skulle till våran bekanta på julmiddag i dag också fira jul tillsammans med henne.

så hann införskaffa det som behövdes och sen också hann jag duscha och tvätta håret och ta en promenad med ❤️ Som var jätte grinig också ett tag .

sen ner till stranden där vi tog en jul mojito som mammsen kallade den också.

hem sen och sen göra oss i ordning för att gå till våran bekanta och middagen där.

blev sillsallad till för rätt och huvudrätt fisk med spenat bädd sen också efterätt blev det choklad mouse med vispgrädde och sen som tillbehör som våran bekanta kalla det fruktsallad med glass .

men vi stannade inte så väldigt länge där eller eftersom hon inte mådde så bra huvudvärk.

så gick vi hem kollade in lite på torget var nån rock orkester som uppträdde där.

sen var mitt lilla ❤️ Så trött så det inte går att beskriva .

Av anonym anonym - 24 december 2017 00:31

Lägger upp nu bilden på steg från denna dag och promenaden och självklart från hela dagen också plus km också som står i hörnet.

Inte helt nöjd med hyfsat nöjd är jag ändå.

Av anonym anonym - 24 december 2017 00:27

Kommer snart att lägga ut lite bilder på mig och mitt ??.
Men när jag känner med ready för det.
Så får ni njuta Teneriffa foton eller andra landskaps bilder ännu.

Vackra Teide .

Bilderna med tomtarna är från kvälls promenaden.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards