Alla inlägg den 18 december 2017

Av anonym anonym - 18 december 2017 22:47

Hade ett anfall i natt efter en månads uppehåll nästan en månads uppehåll.
Men underbart väder i dag har det allt varit också så klart så det klagar inte på närmare tvärtom.
Systersonen hade blivit sämre med sin förkylning och nu min tur också självklart lät väldigt bedrövlig i rösten här ett tag också .
Men har i dag annars bara varit ute hela dagen i dag och på morgonen började det klia på midjan så man undra var det för nånting också slutade nästan klia lika snabbt också .
Slutade med att jag till våran läkare på hotellet där jag fick en kortison/antihistamin spruta också plus tabletter en för kvällen och nu i morgon på morgonen sen vänta en timme och sen åter besök så får man se om det blir bättre eller inte.
Är det inte bättre så antar jag att man fortsätter med denna kur.

Varning för känsliga tittare angående reaktionen på hur den ser ut.

Köpte denna i dag på favorit butiken som jag har.
Så nu är man räddad med 1 ny dagbok i allafall .

Av anonym anonym - 18 december 2017 00:06

Eftersom vädret var opålitligt i dag så blev det så här men bättre i morgon.
Med stegen får använda mina flippflopp eftersom jag har skavsår också.

Detta är då dagens resultat för dagen på stegen i allafall och vad mina km.
Men bättre resultat i morgon kommer det allt att bli också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards