Alla inlägg den 19 december 2017

Av anonym anonym - 19 december 2017 23:19

  här är då dagens resultat på hur mycket man då har gått i dag och hur många km som mam också har gått så klart ska inte klaga på det sättet precis helt ärligt.

men det är i allafall ungefär halva dags ransonen på steg så blir att ta igen lite också på detta så klart.

med tanke på att jag fick i hop i stort sätt bara halva ransonen på steg så klart. 

Av anonym anonym - 19 december 2017 23:17

Systersonen for hem i dag ska snart jullovs jobba bland annat som jag förstog detta också så klart.
Och jag skulle på åter besök till den här läkaren som hotellet har här han kunde rätt så bra engelska faktiskt som förvånade mig lite också så klart.
Han kollade hur allergireaktionen såg ut om det var bättre eller om det detsamma eller sämre var lite bättre men inte mycket skulle fortsätta med antihistamin och kortison tabletterna tull lördag sa tolken när han kom in till läkarstationen också.
Så jag skulle då komma tillbaka på lördag igen med en ny kontroll också så klart.
Sen upp till hotell rummet och borsta tänder och se till att mitt lilla hjärta fick i sig något också eftersom.
Han stannade verkligen inne i sovrummet så man fick dra ut honom till slut med att muta med mat som han bad om.
Mammsen hade satt igång tvättmaskin så det var nog den han var lite rädd för .
Men sen lyckades vi komma ut och tog en promenad käkade lunch .
Sen hem och bara ta det lugnt därför det inte är några bilder i dag tyvärr ?.
Men i morgon blir det mera eller många bilder hoppas jag så klart att det blir .
Men ska lägga in mitt gång resultat som inte har vart så bra i dag men men nya tag i morgon blir det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards