Alla inlägg den 26 december 2017

Av anonym anonym - 26 december 2017 23:19

Är ändå nöjd med detta också så klart .

Av anonym anonym - 26 december 2017 23:18

Från stranden.

Så här ser det ut nu fick en kortison spruta åt detta också.

Av anonym anonym - 26 december 2017 22:51

mitt lilla ❤️ Vaknade grymt tidigt i dag måste jag säga så att jag fick ta honom på morgonen en stund.

lagade gröt men det ville han inte ha så åt han ett halv paket med ost skivor och 2 bröd bitar i stället.

medan man själv kände sig halv död också Men lyckades hålla mig vaken mitt ❤️ Är ju den som knuffar till mig och ropar mamma också om jag inte gör det han vill eller.

men i dag visade det sig att Mimmi som min mamms heter skulle ändå upp och ur grinig var hon också så stog härligt till också måste jag allt säga också.

mitt lilla ❤️ Var lite hopplös med att han inte skulle komma ut och när jag skulle i väg till läkaren en sista gång så då ville han med men ändra sig sen i stället.

gick bra hos läkaren fick en sista kortison pruta och sen skrev ut någon kräm till mig för kliandet.

men fick vänta en stund eftersom det var mycket människor i dag också .

men annars en lugn dag har det vart också  så klart förutom att ❤️ Har vart en aning hopplös  ett gånger i kväll.

sen i kväll så trodde jag att skulle få en puss av honom så tog han tag i mina öron och drog av mig båda mina örhängen också.

men angående rubriken på detta inlägg så var vi till en resturang på stranden i dag  för att äta glass och mycket människor och det var 2 stycken som jobbade och hade ingen koll alls på nånting så vi bestämde oss för att gå och samma sak med dom som satt brevid oss så jäkla dåligt .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards