Alla inlägg den 2 november 2019

Av anonym anonym - 2 november 2019 23:08

det blev ändå en promenad i dag upp till fridhemsplan dock kände jag av värken i vader och fotsulor .

men orsaken till att jag gick till fridhemsplan det var att  min mamma hade lite tabletter som hon behövde på ut och som jag skulle ta med till henne.

efter detta var jag klar med min packning också  och så kom systersonen hem också berättade vad som hänt mamma och sen tänke jag på lite saker min social fobi som jag har och har ångest för den här resan flyga ensam sitta ensam 6 timmar på ett flyg rena plågan ju i mina ögon är smått flygrädd.

så jag bröt fullständigt ihop här i kväll från ingenstans.

saknar älsklingen som skulle resa med commander  som kunde för att lösa vårat problem  som jag förstog det men skulle snart va tillbaka.

skulle absolut vara skönt om man fick det ut världen det här med hans leverans på kläder mm slippa värken som man har just nu också .

men mailade honom att jag nu i morgon åker till tenneriffa och sen berättade lite annat också dock vet ni sen gradiviteten och situationen över den o hur kräket till pappan vart och varför jag tog mitt beslut till ensamstående mamma och .

och sen påminna om han inte ska glömma höra av sig till s. j också så att det är klart.

Av anonym anonym - 2 november 2019 07:55

dagens började bra i dag kände jag och kände att värken i axlar och bröst har blivit smått bättre än tidigare till och med så denna tenneriffa resa kommer att allt bli bra men jobbig flygresa eftersom jag varken har någon anti stress bok eller att färglägga eller läsa.

men samtidigt hoppas jag att detta flyg har wifi men det har dom flesta norwegian flygen också  så klart.

i dag är det då packa som gäller och vad man nu ska ha med sig dit och att det inte är för mycket eller som sagt och så klart.

tog c:a 2 timmar att börja skriva min reslista och sen efter detta så kom jag i gång med packandet och pricka av  mm .

inte mycket energi men det får duga för mig del .

men hela dagen ängades åt att packa och inget mera.

trodde jag skulle hinna med en promenad förhoppningsvis kanske man får se.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards