Alla inlägg den 6 november 2019

Av anonym anonym - 6 november 2019 23:22

på morgonen när jag hade vaknat och kollat vad som hade kommit för rubriker från svt mm men kollade inte i apparna utan närmare spara och sen kolla i lobbyn för att spara på wifin.

och då kom det mailet som jag direkt kände att jag höll på att bli förbannad igen och sen också nästan värk i bröstet igen så tog inte och läste .

utan tog en lång funderare på hur jag skulle svara utan att låta förbannad och sur också.

så klart måste jag säga .

eftersom den tomten kan verkligen går en på nerverna också.

 

han tycker att vi är så dramatiska och typ som vi absolut inte närmare rak på sak och hur vi har mått över detta och hur jag sett på detta.

med tanke på dessa punkter.

 

1. stress

2. värk i bröst/hjärta

3. har brytit i hop

4. kännt hur jag har bara vela skälla ut dom ordenligt face to face.

5. deras ut pressning 

6. lögner med att hitta på något när man är klar med överns kommelsen.

 

och hur dom typ har tagit detta som ett ända stort skämt som sagt som irriter mig åtminstone om man säger rakt utsanningen.

så att jag har sagt i från som inte tas på allvar alls och avskyr människor när dom ljuger.

exempel med skulden på 150 000 .

 

så vad jag har var att markera nu att kontakt personen ta detta på allvar.

för det måste som jag kalla A .

 

jag har blivit stressad förut och inget jag tänker allt bli igen tog mig ett år att vara tillbaka på fötter.

så i dag så skrev jag att nu tar min manager över för han kan hantera detta bättre än vad jag gör och hur mitt välmående har varit och min älsklings också och hur vi har fått dra i från att bearbeta allt och älskling följde ju med älsklingen sin commedant på en resa  2 - 3 dagar.

 

och jag min tenneriffa resa men har min älskade son och mamma på ön så behövde komma till honom.

så nu får min manager ta över detta som sagt så gav A och sen min manager också a epost adress.

behöver få hem älsklingens saker som sagt nu jag behöver min pojkvän och han behöver mig också så det är ett måste nu.

trött på förtages lönger och vill ej tänka mer på detta.

 

 

Av anonym anonym - 6 november 2019 22:56

vaknade ganska tidigt i dag men var ändå trött så slappade i sängen med mitt lilla troll som skulle väcka mig så att man nästan sig knäpp måste jag säga att jag gjorde inte nog med detta så har man börja hosta också som och kändes lite ont i halsen också men det är väl kombon från kallt till varmt antar jag att detta är.

 

men sjuk känner jag mig absolut inte alls som sagt men bara hostig.

men i dag var vädret absolut inte alls roligt det har vart regn skurar också hela dagen också  till och med så har vart väldigt varierande som sagt också hela dagen.

men vi bestämde oss  för att åka till något som heter el campo som är stort köp centrum men mamma o lillen ville visa mig något som hette china town en kolosal butik med massa olika saker blev sugen på att köpa massa saker men dock lova mig att nu bara handla verkligen som jag behöver och inget onödigt  som bara sen ligger hemma och skräpar efter man kommit hem.

och det som jag har lovat att handla till sonens gudmor.

balsam ska jag ha mera färgpennor i andra färger än dom jag har nu lite julgodis till bakverk max 1500 ska få gå åt på denna resa har jag tänkt och sen bara spara till december för det är jul 🎄 då.

men var kul att se detta köp centrum också så klart äm bara det som finns här i puerto de la cruz och los cristianos o sant cruz.

men det var en trevlig utflykt som sagt eftersom jag vill se nya ställen här på ön och självklart också dom andra öarna.

speciellt lanzarote  las palmas på gran canaria också.

men men nu i kväll så har det vart såna reng skurar så man nästan besviken på vädret  här  och sen senare på kvällen så kom åska ⛈ det är det värsta jag vet och obehag för också så klart.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards