Alla inlägg den 5 november 2019

Av anonym anonym - 5 november 2019 23:21

mitt sista köp nu som jag då skulle ha då som verkligen var viktigt också att få hem med.
så lämnar jag det i kassen när åker förutom pennor anti stress böckerna plånboken också.så ett lite gäng med antistress böcker ska det allt nu bli denna gång så man klarar sig till nästa resa hit.

här är det sista .
kommer bli mer anti stress böcker till mig.
max 3 till och sen lova lill trolles gudmor också att köpa några till henne.

Av anonym anonym - 5 november 2019 22:33

mitt lilla troll väckte mig på ett väldigt otrevligt sätt  måste jag säga men vill ju ha sin mamma upp.

så i dag bestämde vi oss för att gå till salt vatten poolerna trots mensen också , men tog på mig bara över delen på bikinin och hade shorts på mig också.

så det gick bra så kanske man kan bada sen nästa gång när man går dit har ingen aning som sagt.

 

så vi var där ett par timmar i dag och mitt lilla troll fick visa hur duktig han är på att bada också som han gjorde också.

så innan dess var in till ale-hop och köpte nu det sista bara balsam och dusch cremen kvar som ska införskaffas.

och så fick jag ett meddelande äntligen av min älskling också har verkligen känns konstigt att vara utan honom i 2-3 dagar nu helt ärligt men nu verkar han vara tillbaka har ju vart lite orolig för honom dom här dagarna samtidigt trots att jag inte har behövt men så har man ju det.

 

på kvälls kvisten så blev det middag hos våran bekanta och hon som har bott hos oss i en månad nu också.

det var nån sorts lax med stuvad dill potatis denna gång och potatisen var som att äta barnmat tyckte inte alls om detta över huvudtaget och laxen var galet torr inte alls god inte änns mitt troll tyckte om detta  så han ville inte eller ha detta.

men efterätten var i allafall helt okey var nån frukt keika med plommon äpple päron och glass så det var det ända och tomat salladen som var gott.

men erkänner att jag åt själv rätt lite men vad gör man när man inte tycker om så blir det nog så automatiskt tror jag .

men annars var middagen trevlig och grannarna från finland eller 2 av dom den 3.e är inte här. så dom var med på middagen också.

och när vi gick så kom världens ös regn störta ner så vi sprang nästan hela vägen och lill trollet gnällde också på regnet mm.

men kom snabbt hem i allafall och ska visst regna nu i 3 dagar sägs det eller vad som visades på väder leken.

så det typiska var ju att man inte tog med regn kläder eftersom man hade hela tiden hört hur fint väder det är här också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards