Alla inlägg den 22 november 2019

Av anonym anonym - 22 november 2019 21:52

sov gott i natt med divk hände det en olycka som jag gjorde att jag fick slänga allt i tvätten.

var ganska jobbigt men men.

så i dag stannade vi hemma på förmiddagen jag och min älskling medan mammsen gick ut för lite ärende.

men han höll sig lugn och vad glad .

men skulle själv klart börja bråka när vi skulle gå  så att vi blev en aning försenade också för den delen vi skulle möta våra grannar vid 14 tiden med var där lite efter 14.00

och gick till den här resturangen var ett trevligt ställe med tyvärr ganska besviken på maten var jag helt ärlig jag valde grillad lax och den var hur torr som helst aldrig vart med om en sån här torr lax på en resturang utomlands helt ärligt.

men vart underbart väder i dag dock hade det regna i natt antar ganska ordenligt också höll på att sötta mig på rumpan när jag kom ut på balkongen på att det var så vått.

oroligt hav också är det så den här stormen är nog inte nu så långt i från.

så är glad att jag inte är ute på atlanten nu med tanke på tropiska orkanen sebastien som den heter.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards