Alla inlägg den 13 november 2019

Av anonym anonym - 13 november 2019 21:48

i dag har det inte hänt något speciellt var hemma på förmiddagen tills att vi skulle till våra grannar som vi har här i finland som är här nu också men hyr lägenhet här under vinter halv året rena drömmen ju.

så det är vad som har hänt i dag här .

och tyvärr åt för mycket sött och som jag inte änns egentligen längre tyckte var gott.

så att mitt sockersug är nu helt borta måste jag säga och fick till och med grymt ont i magen också fick jag .

så kan det bli som sagt.

men sen hem och var helt proppmätt och ända som jag fick i mig var lite yoghurt med en banan sen var.

ätit för mycket kalorier har jag allt gjort i dag också.

så får det inte vara i morgon .

men 5.2 metoden känner jag mig ganska tveksam fortfarande åt måste fråga min farbror hur den funkar och vad man kan äta och inte äta.

innan jag tar mitt beslut för hur jag ska ta och göra.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards